Saturday, July 15, 2006
Just... keep smiling!


Здравейте! Ако четете тези редове, значи сте попаднали в едно от най-обърканите и страшните места в Интернета. Сега имате две възможности:

Да натиснете малкото X-че в ъгъла на страницата...

...Или да продължите с четенето...

Е, направихте ли избора си?

Значи, все пак решихте да останете!

Сигурни ли сте!

Давам ви още един шанс!

И още един

Затворете страницата ви, за ваше добро е!

Слушате ли ме!

Последен шанс!

Но вие останахте!?

Току-що най-важното си решение в този блог. Да останете. И само да знаете, че никак, не е страшно, ей!

Та, сега сериозно.
Реших да си направя и аз блoг [ми стана модно, какво =P]. Никога преди не съм опитвал, и не знам дали ще свържа двата края с третия =D. Но, от опит глава не боли, нали?

Искам, да ви кажа: Не очаквайте, да намерите в този блог велики мисли, или пък голями статии. Не. Ще пиша, всичко дошло ми на ума. Понякога дори сaмо дума. Ще бъдете изправяни, пред думи като:

'Диск'

Сега идва трудността. каква е първата ви мисъл, като прочетете написаната по-горе дума?
Има две възможности:

  • Ако сте си помислили диск, с музика, Браво!
  • Но ако сте се сетили за 'Светът на диска', значи този блог, е точно за Вас!

Е, голяма дилема, нали?

Предупреждение: За напред ще бъдете изправяни пред много въпроси, и почти винаги ще имат две възможности.
Така, че, можете само, да съжалявате, че не сте натиснали X-чето.
Но вече сте в кюпа-късно е!

Хайде, достатъчно от мен, защото вече ви писнаха глупостите!
И не смейте да коментирате!


Двуцветко...


posted by Спасителят в ръжта @ 4:51 AM  
3 Comments:
  • At 8:10 AM, Blogger zory said…

    честито блогче иво, да си го ползваш със здраве :Р

     
  • At 3:13 AM, Blogger Nox said…

    Ха, честито :))
    Със здраве да си го ползваш

     
  • At 11:12 AM, Blogger scream said…

    Бау =Р . Честито блогче, Били, радвай му се ;) . Хъгг!

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER