Monday, July 17, 2006
Звезди, които умеят да се смеят!
Вчера, не успях да заспя, каквото и да направя. Вярно, бях ужасно изморен, но нещо дълбоко в мен ми пречеше да заспя. Та, реших да отворя прозореца, и да погледам... звездите?! Ах, такова ясно небе, не бях виждал от месеци....Моеже би това се дължи на това, че не поглеждам в 2 часа през нощта небето, или може би защото това наистина е първият ден, в които небето е ясно [Упс, стигнахме до разсъждения, а това не е позволено!]. Да оставим този въпрос назад, и да продължа. Всъщност, открих колко са красиви звездите. И тогава се сетих за книгата

'Малкият принц'

И си припомних това 'дете, което се смее, което има коси от злато, което не отвръща, когато го питате...'. Та, това ме накара да се замисля, и веднага в главата ми изплува цитата:

'-Хората притежават различни звезди. За пътешествениците звездите са водачи. За други те са само малки светлинки. За учените пък, те са проблеми. За моя бизнесмен те бяха злато. Ала всички тези звезди са безмълвни.Ти ще притежаваш звезди, каквито няма никой друг...
-Какво искаш да кажеш?
-Когато гледаш небето нощем, понеже аз щее живея на една от тях, понеже аз ще се смея на една от тях, за тебе всички звезди ще се есмеят, Така, ще имаш звезди, които умеят да се смеят!
И той пак се засмя.'

А, за Вас, звездите какво са?


Смехурко...
posted by Спасителят в ръжта @ 8:17 AM  
2 Comments:
  • At 9:43 AM, Blogger zory said…

    звездите са хоризонти и непребродени пътища, които трябва да посетим и то не само с въображението си...

    обичам малкия принц <3

     
  • At 1:04 PM, Blogger Unknown said…

    Звездите се горящи калба от газ на милиони и милиарди километри от тук... Дъъъ... Или поне така ги описва Пумба от знаете кое филмче...
    Ами звездите... аз обичам да ги наблюдавам понякога. Като спомена ясно бене със звезди най - ясното небе с много звезди, което някога съм виждала беше на Шумен преди около 5 години. Още ги помня... скупчени и блестящи... дяволски много и всичките само мои...

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER