Wednesday, July 19, 2006
Оставям ви звездите, умеещи да се смеят.
Ех, дойде и този ден! Едно голямо, 'Чао!' от мен. Но не за дълго. За около месец ще отсъствам, и едва ли ще имам достъп до копютър. Моля да ме извините, за всички форуми, в които съм участвал (;
Ще се връна, с дозина нови постове в блгоа. И да не ме забравите, ей!


Както, написах в заглавието-ще ви оставя смеещите се звезди. Грижете се за тях (;

Иво [за първи път се подписвам с истинско име]
posted by Спасителят в ръжта @ 3:02 AM  
4 Comments:
  • At 3:08 PM, Blogger Unknown said…

    Да си изкараш чудесно, душицо ^^
    Ето, вече даже ми липпсваш...

     
  • At 2:25 AM, Blogger zory said…

    со лонг били (:
    ай шал мис ю
    приятно изкарване :)

     
  • At 4:51 AM, Blogger Nox said…

    До скоро, Били :))
    Да прекараш приятно и да се връщаш, че на всички ни липсваш дружно XD

     
  • At 7:54 AM, Blogger zoe said…

    Еи, Двуцветния!
    Хаиде де, къде се губиш...Дори не се обаждаш, само ми мигаш насреща ...

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER