Friday, September 29, 2006
=)
Хо-хо-хо!

Познайте кой е тук!




























Не, това не беше Дядо Коледа. Нито Дядо Прас. Това съм Аз *повдига гордо два тежки куфара*

Не ме очаквахте, нали? Мислихете си, че съм изоставил блога...Не съм, просто чаках... Е, сега всеки ме е забравил, и едва ли някой щеше да разбере за това съобщение ако не бяха казал на Зори...Тоеест ще кажа...
Уотева, всичко е окей със мен. Ако изключиме, че изминалата седмица беше така ужасна, както никоя друга. Дарбата ми да губя неща нарасна, добре че си намирам всичко... Изгубих ключове, книги, яке, чанта, учебеник, тетрадка, пакетче дъвки и един лев...всичко намерих, освен пакетчето дъвки...най-ценното от гореспоменатите неща.
Там, това беше миналата седмица, сега за сега. Имам чуството че всеки момент ще заспя и ще се просна върху компа, нормално е, спя по-малко от миналата година. Остави, че утре е РД-то на бест френд и ще ни разкарва някъде със Адам, знам си го Стилян какъв е. И то последния момент няма да знаем къде ни води^^ Та, трябва някакси да се развеселя за утрешният ден, но нали съм Двуцветко, с два цвята усмивката не слиза от лицето ми.

Дъвча дъвка от 4 часа...

Друго какво....мпам-тирирам, гърбът ме боли страшно от тая раница, да му се невиди! Студено ми е, дори да навлека 50 пуловера. Тоест гадно :/

Въобще тази седмица хич не беше хубава, надявам се утрешният ден да е достатъчен за цялата седмица.

Представете си, радвам се че е уикенд, само за да си поспя до късно...

ПП: Смених изцяло видът на блога, за да се усмихваме повече :)

Млйом


Иво =)
posted by Спасителят в ръжта @ 8:16 AM  
1 Comments:
  • At 12:49 PM, Blogger fufulaZ said…

    Добре дошъл, въпреки че не си никак дошъл, тъй че нека бъдем дипломатични - "Добре завърнал се."

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER