Saturday, September 30, 2006
Знаете ли....
Знаете ли, че днес получих от онези неонови гривни които светят на тъмно...
Знаете ли, че имам само двама истински приятели...
Знаете ли, че обичам вода...
А знаете ли, че любимото ми растение е кактус...
Ами, знаете ли че обичам звездите...
Мойте звезди, които умеят да е смеят...
Знаете ли, че обичам цветното...
ОСобено дву-цветното...
Затова съм Двуцветко...
Знате ли, че за няколко дена всички в училище почнаха да ми казват Джуцветко...
А мислили ли сте си, че това ме прави щастлив?
Ами, че имам най-меката възглваница на света...
Нищо не знаете за мен...

Въх!
*появява се нормалният Двуцветко, който не използва думички като знаете ли*

Та, днеска беше хубав, тоест страхотен ден. Както очаквах, Стилян като кчета ни размопта из града, пихме там нещо, после ходихме на площада със скейтовете и накрая ни заведе у него да ни прави прически, глупости... Аз още не мога да се отърва от моята, бах, той ми сложи лак, пияна, гел, вакса и други неща, които ен знам дори какви са...
И беше страшен ден...Просто носеше ми радост =)
И си купих неонови гривни, готини са :Р
За първи път не ми се спи...
Този ден ми стигна за...кхъм, седмици....

Не знма какво повече да кажа...

Знаете ли, че съм фен на жабите...
Особено беззъбите жаби...

^................^
posted by Спасителят в ръжта @ 1:31 PM  
4 Comments:
  • At 6:40 AM, Blogger Спасителят в ръжта said…

    Вампир Гърл, я да видим твоят блог =)

     
  • At 12:49 PM, Blogger fufulaZ said…

    Нейния е един хубав блог..дам, дам.

     
  • At 12:04 PM, Blogger zory said…

    пияна?
    иво знаех си че си алкохолик но не знаех че си тя :Р
    шегувам се

    да хората нищо не знаят, затова са хора

     
  • At 9:23 AM, Blogger Спасителят в ръжта said…

    Зори, убих те!

    *Може ли шоколадче, за да се откажа от алкохола*

    =P

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER