Monday, October 02, 2006
Да се събудиш с любима песен...
Знаеш ли, че обичам скачането...

Гадно ми е. Не просто от онова гадно, което обикновено имам, а наистина гадно. Гадно, което те разяжда отвътре. Гадно, което препобръща стомаха ти. Гадно, което те кара да крещиш в мислите си.
Въх, имам чуството че с началото ан седмицата започват лошото настроение и познах! Днеска съм нямал нито един момент за усмивка, нямах желание за нищо, бях изнервен и се прибрах у нас скапан. ДСори една дума нямах сили да кажа. Легнах на леглото и затворих очи...не моях да заспя, защото имах чуството че всичко в мен беше обърнато надолу с главата. Опитах се да чета книга-тс, не става. Нищо не става. Седнах на компютъра. Блах!
Нямам никакво желание да пиша този пост, но да се надяваме, че следващият ще е по-хубав. Поне има някой който да се опитва да ми оправи настроението. Приятелите.

Знаеш ли, че искам да спра времето. Ей, така да спра, да помисля хубаво, да тегля една черта на всичко, и да размразя времето спокойно. Тс, не става, напротив, времето тече така бързо, че едва смогвам бързината му.

Всъщност, имаше един моменет, този ден, който ме накара да се усмихна. Моята аларма на часовника, се включва едно радьо, вместо да звъни. Е, тази сутрин се включи на любимата ми песен, с която с радост станах...



Дори няма сили да съм Двуцветко, затова, нека да бъда посто...

Иво
posted by Спасителят в ръжта @ 11:33 AM  
3 Comments:
  • At 10:19 AM, Blogger Russalia said…

    Ама не е хубаво така...
    Погледни си банера...усмихвай се,дори,когато ти е кофти,дори,когато се чувстваш достатъчно зле,за да не можеш дори да дишаш...просто се усмихни.Дори и да излезе някакво подобие на усмивка,може да прерасне в нещо друго.
    Не си заслужава да се чувстваш така...

    Сал =)

     
  • At 12:56 PM, Blogger Спасителят в ръжта said…

    Фъх, дъх, за да се усмихна, трябва да има повод, а такива няма. Понякога даже имам чуството, че хора, които познвам от години, ме гледат и говорят с мен като непознат. Бла!

    И все пак днес таааайно се усмихнах за едно нeщичко, но няма да кажа какво =Р

    Айде, през уикенда дано пак се развеселя като излеземе със Стилян =)

     
  • At 3:50 AM, Blogger zory said…

    Абе Иво
    ти си две в едно
    я не увесвай нос :Р

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER