Sunday, April 15, 2007
Когато погледна в огледалото виждам само празнота...
Пфу
*пада на замята реейки въздух към тавана*
Наистина!
*Няма желание да се изправи*
Под ягодите!


Какво става, когато всичко се обърка и се обръща на 181 градуса? Какво правиш тогава?

Не знам защи стана така... Нито съм искал... Напоследък... Нищо не върви... Нищо, в буквалния смисъл на думата, състояща се от Н, И, Щ, О. Спъвам се във всичко, което опитам да направя. Изгубих приятелства, изгубих неща, които бяха ценни за мен, изгубих неща, които ми помагха да продължа...

А сега какво?

Кога всичко ще тръгне по нормалния си път? Кога? Излишни въпроси няма, но излишни отговори - винаги...

И, за всички, които се чувствате като мен... Тук идва, единствения и неповторим гайд пауърд бай зори енд иво...

10 начина да се спасиш от тъгата

*Библи отека - Спокойствието, миризмата на книгите и факта, че викането е забранено създават пълната хормония, която някой иска. Според много учени, Библи отеката е мястото, където спокойствието се насъбира и се влива в поредния влязал. Ако комбинираш всичко това и с хубава книга, можеш да прекараш часове там и да забравиш тъгата.

*Комедия - Ядейки семки и превключвайки телевизията попадаш на... АХА! Комедия. Заглеждаш се без да искаш. Харесва ти. Смешните сцени, обединени със смеха на публиката, който прозвучава всяка минута, правят комедиите много добър начин да не бъдеш тъжен.

*Шоколад - Можем да кажем много неща за шоколада, но само някои ще са наистина важни. Млечен. С ядки. Със стафиди. Бял. Аеро-шоколад. Шоколада е лекарство. Изплези се на зъболекара и си купи шоколад.

*Музика - Тежък ден. Идаваш вкъщи без желание в нищо. Веднага се хвърляш върху дивана. И какво? От някъде дочуваш музика. Стига да е точната музика можеш да се изправиш на крака и да танцуваш като клоун. Блаженство...

*Приятели/Семейството - Приятелите са дарба и проклятие. Но почти винаги споделят умните си мисли и те карат да се чувстваш добре. Какъв по-добър лек за тъгата. Семейството помага също. Но и пречи.

*Любов - Любовта е по-силна от всичко. Хепи жалентайнс Дей! *хвърля навсякъде арометзирани картички във формата на сърце.

*Излизане/Лутане из града - Градът... никога няма да те изостави. Слава не града! Слава на града!

*Пишене - Захсто не си запишеш мислите на хартия. Защо не измсилиш стихотворение? Защо не напишеш разказ? Защо не вложиш всичките си чувства в молива и парчето хартия? Ще ти олекне.

*Взиране в небето/ звездите - Отваряйки прозореца и взирайки се в облаците или звездите, аз мечтая... Фантазирам и летя... Правя всичко което си поискам. Измислям си форми...

*Десетия начин се крие в сърцето ти. Намери го и ще бъдеш щаслив.

А ти? Тези неща, случили ли са ти се в миналата седмица? Ако отговора е Да, значи си щастлив, повярвай...
posted by Спасителят в ръжта @ 12:25 PM  
7 Comments:
  • At 10:44 AM, Blogger Селин said…

    Голямо *гуш* от мен и да знаеш,ч е винаги можеш да разчиташ на мен, Иво {}

     
  • At 1:36 PM, Blogger zory said…

    иво като го удари прозрението и пише много интересни неща.

     
  • At 1:56 PM, Blogger scream said…

    Отговора е Да, случвали са се. И миналата седмица и тази седмица... И не знам какво му е щастливото на това...

     
  • At 5:22 AM, Blogger `Ем said…

    ей на това му казвам аз оптимизъм... браво... жалко че в момента не мога да погледна така на нещата...

     
  • At 1:30 PM, Blogger scream said…

    Иво, Иво, Иво, намери ме в скайп, моля ти се х)

     
  • At 1:30 PM, Blogger scream said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 11:10 AM, Blogger Devouring Blue said…

    Много полезно, Иво. Странно, но аз правя абсолютно същото. Рецептата ми е малко шоколад(за да не се депресирам после, че съм дебела, ако са повече)задължително фентъзи, което успокоява повече от всичко и без което съм загубена(рекордът ми без фентъзи е месец и изпаднах в егати депресията),10% разходка до книжарницата през НДК, хубава музика, висене на перваза на прозореца от петия етаж, докато си слушам музика или си чета новата книжка, гледайки дърветата или небето(при нас небето винаги е много красиво, не знам защо) и разбира се споделяне и смях с приятели.

     
Post a Comment
<< Home
 
За мен

Name: Спасителят в ръжта About Me: Невидима щриха, притежаваща звезди, които умеят да се смеят...
Чатбокс


Чужди истории
Забравени усмивки
Милион звънчета
Powered by


BLOGGER